Sköna vår

Nu känns det som att våren är på god väg! Nu blommar tussilagon, vit- och blåsippor för fullt och jag har haft storrengöring inkl. vaxning av bilen. Nu väntar vi bara på värmen så att jag kan hänga ute på balkongen i mina nya loungemöbler. Men dessvärre verkar det som att just den biten får vänta lite då det ser ut att bli lite sämre väder igen.
 
Här går dagarna sin gilla gång. Känner mig dock lite frustrerad över att jag helt har tappat alla som helst rutiner vilket inte är bra för småätandet och vikten. Och det är inte alltid jag får äta i lugn och ro heller eftersom att lillkillen verkar känna på sig när det är matdags och börjar skrika precis då. Sen känns det som att jag inte hinner med någonting alls här hemma och har inte ens packat upp alla kartonger än. Usch vad jobbigt! Men samtidigt så vill jag ju passa på att njuta av den här bebistiden; det får väl vara lite halvdant här hemma...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>