Busy week

Oj, oj, oj vad jag har varit hemlig av mig senaste tiden. Men jag drog upp till paradiset i Jämtland förra torsdagen och kom hem i måndags igen. Återkommer separat om det.
 
Känns som att dagarna bara går och går och flyter in i varandra. Lite frustrerande faktiskt! Alla dagar ser nästan likadana ut och jag tycker inte att jag hinner med någonting alls. Så mycket jag skulle behöva göra här hemma och som jag skulle vilja passa på att göra när jag är mammaledig. Men just nu består dygnen av att sova, äta, byta blöjor och promenera. Måste försöka bryta detta mönster! Från och med måndag ska här bli ändring på detta! :-)
 
I dag har jag i alla fall varit på Siggesta gård ute på Värmdö. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men det var ganska "jaha, var det inte mer än så". Trodde det skulle vara försäljning av gårdsgjorda grejer såsom mejeriprodukter, kött, sylt osv. Men icke! Nu har jag varit där EN gång och det räcker, kommer inte åka tillbaka vad jag tror nu.
 
 

Kommentarer
Cilla

Blev kanske inte den ändringen du tänkte på, men klart ett avbryt i mönstret... <3



2016-08-08 @ 09:01:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>