Glömt att berätta

Oj, oj, oj... Jag har ju heeelt glömt bort att berätta att jag ska åka iväg på mitt livs första charterresa i början av oktober. Ska bli underbart skönt! Var resan går någonstans? Något så traditionellt som till Mallis. Men vi har inte bokat in någon grisfest ännu. :-)
Varför det blev just Mallis? Jo, det är relativt kort flygresa nu när jag har lilleman som då kommer att vara drygt 8 månader. Kunde lika gärna ha blivit till Grekland men mitt resesällskap är tydligen inte så förtjust i grekisk mat och för mig spelar det ingen roll var jag åker. Huvudsaken är ATT jag åker! Känns som att den där hektiska sommaren och hösten förra året tog slut på alla mina energireserver och jag har inte ens lyckats hämta upp dem igen nu när jag har varit hemma och mammaledig. Kan i och för sig ha att göra med svajjiga järnvärden också. :-/ 
Ser verkligen fram emot en vecka med lite värme, bad, slappande, tapas, cava och sangria. Låter inte helt fel va?
 
Bildresultat för illetas

Kommentarer
Cilla

Åhh så gött! Det är ni värda! Vi bokade nyss 2v Teneriffa i december! Kramis

Svar: Åker ni över jul i år också? Låter hur som helst skönt att åka iväg i decemberstressen. Själv ser jag myyycket fram emot mitt livs första charterresa. :-) Kram kram.
Elly



2016-09-01 @ 08:56:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>