Inget jag rekommenderar

Fy fasiken vad ONT det gör med en bruten arm! Trots maxdos av Citodon! Och jäklar vad handikappad i det dagliga livet man blir. Så det där med att bryta armen är absolut ingenting jag rekommenderar!
 
I helgen bodde lillkillen hos mamma medan jag sov hemma och umgicks med dem på dagarna. Men nu skulle hon resa iväg några dagar och vi har därför fått flytta hem till pappa i stället. Har bara gått ett dygn men jag längtar redan hem till mig själv igen. Men det är stört omöjligt att klara av lilleman själv där hemma med bara en arm och dessutom ont ovanpå det. Så jag får helt enkelt gilla läget och uppskatta mina föräldrars hjälp till fullo. Måste ju tänka på att den här situationen inkräktar även på deras liv.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>