Nytt jobb

Har idag varit på utbildning inför mitt nya jobb. Ja alltså; jag ska inte sluta på mitt nuvarande utan har skaffat ett schysst extrajobb för att kunna förlänga föräldraledigheten. Vad jag ska göra? Vara arenavärd på Friends arena när det är fotbollsmatcher, konserter och sånt. Känns som att det är väldigt lättförtjänta pengar. Kommer dit, gör det jag blir tillsagd och sen går hem och tänker inte mer på det. Dessutom är det förhoppningsvis ett ganska socialt jobb där jag kan få lite nya intryck. Men framför allt är det de extrapengarna som kommer göra tillvaron lite enklare  så att jag åtminstone behöver oroa mig för det ekonomiska.
Trist nog lär det ju dröja ett tag innan jag kan komma igång och jobba med tanke på den brutna armen. Men i morgon ska jag på återbesök på sjukhuset och får väl veta lite mer om läkningstid och så vidare.
 

Kommentarer
Cilla

Håller tummar o tår för att armen ser bra ut!
Kramis <3



2016-08-15 @ 07:54:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>