Fantastiskt julbord

Blev oväntat inbjuden till julbord hos den arbetsgivare där jag jobbar extra på timme. Alltså, på mitt ordinarie jobb får vi inte ens en lussebulle så det här kom verkligen som en positiv överraskning. Så även fast jag inte direkt kände någon så åkte jag dit. Och det ångrar jag inte för en sekund att jag gjorde. Verkligen njöt av att sitta och äta i lugn och ro utan att bli avbruten av Lilleman. Det var nästan så att jag inte ens ville vara social utan bara sitta där i min egna lilla värld (men självklart var det trevligt att prata om vuxna saker). Och det var ännu mer nästan så att jag inte hann med att äta färdigt under sittningens tid.
Efter maten var det dags för bowling. Men den hoppade jag över med tanke på att jag fortfarande håller på att rehabilitera min brutna arm plus att nackspärren inte riktigt har släppt.
 
Så här i efterhand vet jag inte om det var julbordet i sig som var mest fantastiskt eller om det var det att jag fick några timmar helt för mig själv.
 
 
 

Kommentarer
Cilla

Det var du värd! Kramen



2016-12-02 @ 08:24:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>