Flytt fältet

Flyttade hemifrån förra helgen då de började renovera min lägenhet i måndags. Så nu bor jag och lillkillen hos min pappa. Det går väl ok men nog längtar jag hem till min egen lya och mina saker. Och kanske framför allt till att få vara ensam och slippa känna mig som inneboende. 
Dessvärre har hantverkarna strulat till det i sina kalendrar så de blir inte klara förrän om nästan tre veckor! Och då lägenheten ser ut som ett slagfält och är full med slipdamm får jag vackert bita ihop och bo kvar här så länge. Känns ju sådär att flytta hem igen när man är 42 år gammal... Så det blir många och långa promenader med barnvagnen för att få till lite egentid. 
 

Kommentarer
Cilla

eller komma och hälsa på.... <3



2016-02-09 @ 08:00:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>