Flyttat hem igen

Äääntligen har jag fått flytta hem igen efter en väldig utdragen renovering av lägenheten. Det blev sammanlagt hela fyra veckors boende hos pappa och på slutet var det bra segt. Så gissa om det var skönt att komma hem igen i lördags till mina egna saker. Visserligen ligger det mesta fortfarande i kartonger men bara känslan av att kunna välja själv vilken kanal på tv:n man vill titta på var helt underbar! Men nu ska jag väl tillägga att det har gått över förväntan att bo hos pappa.
 
Nu börjar jobbet med att packa upp kartongerna. Lite känner jag att jag nästan skulle kunna kasta allt och börja om på nytt. Jag menar; en hel del av sakerna har ju legat nerpackade sedan typ i somras och har jag klarat mig utan dem under så pass lång tid kanske jag faktiskt inte behöver dem.
 
Känner mig supernöjd med tapet- och mattval. Trist bara att hyresvärden var så snål att de inte åtgärdar målningar runt fönster, dörrar, socklar osv. Men det får jag försöka bortse från. Är i alla fall bättre än tidigare.
 

Kommentarer
Cilla

Gött att höra - inflyttningsfest nu??



2016-03-01 @ 07:56:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>