Bakis utan sprit?

Var på kalkonmiddag hos mamma igår med den övriga familjen och konstigt nog känner jag mig alldeles bakis idag trots att jag inte drack en droppe alkohol. Hur går det till? Eller är det bara det att det blev en väldigt aktiv och lång dag utan att jag hann att vila som gör att jag går som en zombie idag? Huvudet känns som bomull och jag har nog gäspat typ tusen gånger. Kan också bero på att jag har sovit lite halvrisigt då jag fick en kliattack i natt och det tog ett tag innan antihistaminet verkade och jag kunde somna om. Men om man nu ska må så här efter lite lite sömn och vila; hur skulle det då inte ha varit om jag nu även hade druckit vin? Vill inte ens tänka på det. :-)
 
Apropå allt och ingenting; visst är det väl underbart att det har kommit lite snö? Blir faktiskt lite piggare och gladare.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>