Ovanligt social fredag

I eftermiddags när svägerskan hörde av sig och frågade om jag ville komma över och käka tacos så kände jag först att "nej, jag pallar inte". Men efter typ en halv minuts tänkande så ändrade jag mig när tanken slog mig att jag typ bara har umgåtts med mamma och pappa sedan jag flyttade hit. Kanske är bra om jag träffar några andra emellanåt. Så jag tog mig en snöig promenad dit med en tanke om att jag äter och sen går hem. Men jag blev visst kvar och kom hem först nu; straxt innan midnatt. Så det var nog precis vad jag behövde! Dock ska jag villigt erkänna att hela kroppen värker nu och jag känner mig alldeles vimmelkantig efter att knappt ha sovit på två nätter. Men det är absolut ingen garanti för att jag ska kunna sova i natt dessvärre. Skillnaden är väl den att jag kan sova tills jag vaknar vilket ska bli underbart skönt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>