Lågvarv på hjärnkontoret

Jag måste verkligen vara en av de få i det här landet som inte njuter fullt ut av värmen och sommaren. När det blir så här varmt dygnet runt går hela jag ner på lågvarv och fungerar inte riktigt. Tycker mest att det är jobbigt att inte hitta någon riktig svalka såvida man inte känner för att hänga i shoppingcenter hela dagarna då.
Idag skulle vi i alla fall ta oss iväg till vattnet. Men väl där så var det kaos på parkeringen. Jaha, det var bara att åka vidare till nästa ställe. Samma sak där! Och jag orkade inte riktigt trängas med en massa andra människor och lyssna på en massa stim och stoj så jag valde att i stället åka till en ett grönområde vid kanalen och lägga mig och lillkillen på en filt under ett träd. Och där var det ljuvligt! Eller i alla fall så ljuvligt det kan bli när det är nästan trettio grader.
Jag vet att jag inte ska klaga, snart sitter vi där med allt det mörka och regniga, men det kan ju vara någon måtta på värmen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>