Trång dag på Grönan

Igår var jag och Lilleman så uttråkade att vi hakade på min pappa som skulle in till Grönan med brorsönerna. Skönt att komma ut och se lite folk men herregud vilken jobbig miljö det är där. Trångt, smutsigt, dyrt och VÄLDIGT hög ljudnivå. Man måste nog vara väldigt ung och i desperat behov av pengar för att orka jobba där.
 
Hade inte planerat att åka någonting men killarna ville så gärna att jag skulle åka Insane med dem så det gjorde jag. Och jag ska villigt erkänna att jag hann ångra mig både en och två gånger. Har ju åkt den massor av gånger tidigare men det var nog ett par år sedan sist nu men jag har antagligen blivit äldre och mer rädd om livet. Skrek som en stucken gris! Nästan så att jag kände mig lite hes efteråt till och med. Fast samtidigt så är det med skräckblandad förtjusning man åker sånt där. Är ju sjukt kul samtidigt!
 
 
 
 

Kommentarer
Sarah

Va kul o va på Grönan :)



Blogg: http://CheerSarah.devote.se
2016-07-09 @ 12:33:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>