Vad hände?

Fick världens ågren idag när jag insåg att lillkillen blir ett halvår just idag! Vad hände liksom? Var har den här tiden tagit vägen? Jag ser ju självklart när jag ser på kort att han vuxit otroligt mycket vilket känns lite jobbigt. Han är ju knappt ens någon bebis längre utan en liten pojke med egen vilja och karaktär.
Tiden har verkligen gått supersnabbt och det känns som att jag vill stanna den och stanna kvar i den här bubblan ett litet tag med honom. Som jag skrev på FB: om jag slutar att ge honom D-droppar som ska främja tillväxten, stannar han upp i utvecklingen då månntro? :-)
Och tänk om ytterligare ett halvår; då går han och jag ska nästan börja jobba igen. *olängtar* Men nu är nu och jag ska fortsätta att njuta av varje dag med honom.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>