Var tog orken vägen?

Måste verkligen erkänna att jag har haft en rejäl svacka här senaste dagarna. Har varit trött, helt orkeslös, ingen lust till något och inte riktigt haft det tålamod som jag brukar ha. Detta har säkert Lilleman märkt av då det känns som att han har varit ganska grinig och inte velat varken sova eller äta som vanligt vilket har resulterat i extra mycket skrik och gnäll. Vi har alltså inte riktigt varit någon bra kombination med varandra.
Vad är det med mig? När ska detta gå över? Känns som att Lilleman är värd en gladare och piggare mamma då han ju är så snäll, lugn och glad själv vanligtvis. Kanske skulle vara läge och be om hjälp med barnvakt några timmar eller en natt bara för att gå och lägga sig och sova i lugn och ro? Förhoppningsvis är det bara lite sömnbrist som denna svacka beror på. Kan också bero på att jag är uttråkad av att inte ha så stort socialt umgänge med kompisar. Visst, jag träffar andra mammor men då blir det ju bara en massa barnsnack och det är inte det jag behöver just nu...
 
1340_550132851711116_585796577_n

Kommentarer
Cilla

Du är ju för böveln normal, vad glad för det!
Tror du behöver en kväll/natt på stan med lite vin och dans!
Kramis ;)

Svar: Ja, dagarna ser lite likadana ut för tillfället. Kanske skulle behöva komma ut lite på egen hand. Får ta tag i det snart. Problemet är väl bara det ekonomiska. :-(Stor kram!
Elly



2016-07-15 @ 08:10:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>