Försommarens alla färger

Tänk, nu är det inte vår längre utan sommar. Även om man har svårt att tro det med tanke på vädret och temperaturen. Försöker verkligen att vara utomhus så mycket det bara går och njuta av ledigheten. Jag menar; det är väl antagligen once in a lifetime som man får ha det så här bra och vara mammaledig. Känns som om det är min grej är i livet. Trots att Lilleman har varit riiiktigt gnällig senaste dagarna. Men det går väl över och vänder snart förhoppningsvis.
 
En sak med våren och försommaren så här är alla underbara färger ute i naturen. Det börjar avta nu och det blir grönare och grönare men än så länge så finns det färgklickar här och där. Och det inspirerade mig till att fixa på balkongen med en hel del färger. Nu väntar jag bara på att kunna sitta där ute om kvällarna och njuta. Just i kväll är det kanske inte riktigt aktuellt med tanke på att det bara är nio grader ute.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>