Frustrerande ensamhet

Flyttade som sagt var här i vintras tillbaka till orten där jag är uppväxt och har min familj. Gjorde det enbart för att jag har min familj här och inser att jag kan behöva hjälp av dem nu när jag är ensamstående mamma. Dessvärre känner jag mig mer och mer ensam och isolerad här ute (bodde tidigare i närheten av Globen). Har ju inga kompisar kvar här och det fungerar inte riktigt med föräldragruppen. Så just nu känns det som att jag bara träffar min mamma och pappa.
Utöver detta så blev jag ju osams med två av mina närmaste kompisar i höstas så jag har liksom inte så många kompisar inne stan heller längre. Situationen börjar bli mer och mer frustrerande och jag blir nedstämd bara av att tänka på det. Hade nog en bild av att jag skulle åka in och träffa kompisar lite då och då men just nu känner jag mig verkligen instängd här ute och håller på att ruttna helt på omgivningen. Och detta trots att jag har varit inne i stan och lunchat plus flanerat idag. :-(

Kommentarer
Cilla

Kolla runt på nätet o FB - finns säkert många som vill träffa nya vänner! Annars får du bo hos mig! Kramis



2016-06-09 @ 07:57:15
Evelina

Du kan ju försöka ta kontakt med dem igen :)



2016-06-09 @ 23:02:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>