Man ska inte klaga

Verkligen underbart med sommarvärmen som har kommit. Och att jag dessutom är ledig gör ju att jag kan njuta ännu mer. Så idag har jag och Lilleman hängt i min pappas trädgård, en av oss i solen och en av oss i skuggan. Jag har dessutom avnjutit SVENSKA jordgubbar med mjölk. Ska jag berätta hur mumsigt det var? Är allt en speciell smak på svenska jordgubbar.
 
Det som är lite svårt när det är så här soligt och varmt är hur man ska hålla Lilleman rätt tempererad så att han inte torkar ut. Jag menar, även fast jag är vuxen så svettas jag ju järnet och har svårt att hålla mig sval och dricka. Men jag antar att vi kommer att hitta på våra egna små knep för att hantera detta varefter sommardagarna går.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>