Otränad eller bara gammal?

Min ena brorson som precis fyllt år önskade sig i present att vi skulle spela paintball. Så vad gör man inte som ömmande faster? Jo; man åker iväg i SPÖREGN, springer runt i skogen i 2 1/2 timme och leker krig och blir ovanpå det träffad i pannan två gånger! Nu hade jag sån tur att ansiktsmasken satt precis där men ändå... Hur som helst var det, utöver att man var dyngsur och masken immade igen konstant, verkligen asjobbigt. Det var upp och ner i skogsterräng och sen skulle man ju ner på knä och upp igen. Så nu undrar jag om jag har träningsvärk och ont i kroppen pga av att jag är otränad i allmänhet eller om det är för att kroppen börjar bli gammal? Men huvudsaken kanske ändå var att brorsonen var nöjd?
 

Kommentarer
Cilla

jag ska tipsa A om några år... hihi



2016-06-22 @ 08:09:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>