Inte OK beteende

Alltså, när jag ser sånt här blir jag heeelt galen och ser rött:
 

Jag hoppas verkligen att gärningsmännen blir utkastade ur Sverige omedelbums och aldrig får sätta sin fot här mer. Gärna att man släpper dem precis utanför gränsen och så kan de gå med järnklot runt fötterna eller simma tillbaka till Afrika. Såna människor har inte här att göra och jag är inte det minsta intresserad av att hjälpa dem med minsta krona. Vad är det för otacksamma människor egentligen? Här får de mat och tak över huvudet och vad händer? Jo, på grund av att de kommer från olika länder som har en konflikt med varandra så blir en människa mördad. Helt sjukt om ni frågar mig! Nej, ett sånt beteende är INTE ok och gärningsmännen är inte vatten värda i mina ögon! *morr*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>