Ny energi trots aktiv dag

Har i dag varit ute på riktigt galej med sonen. Vi tog tåget in till stora staden för första gången och käkade först lunch tillsammans med tre andra från ensamma-mammor-gruppen som jag lärde känna där innan jul. Det var riktigt kul att utbyta erfarenheter och träffa andra i samma situation.
Efter det gick vi upp till mitt gamla jobb och fikade. Fick underbart ljuvliga, färgglada kläder av dem från http://www.villervalla.se/. Tycker att man blir glad av starka färger och speciellt på barn. Det är liksom inte helt lätt att hitta annat än vita, beiga och gråa kläder hos de vanliga klädkedjorna. Nu är det ju väldigt praktiskt att ha baskläder i neutrala färger men en liten färgklick piggar ändå upp. En blandning är nog det optimala.
 
Känner mig supernöjd med dagen och har fått ny energi. Är glad över att det gick bra med att åka tåg, t-bana och hissar. Känns lugnande och gör att jag inte kommer att dra mig för att åka in till stan i framtiden.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>