Underbar fredag

Kan man ha en bättre fredag med sin son än denna? Efter vi hade varit på BVC för vägning (4460g), mätning (55,7 cm) och vaccination så tog vi en långpromenad i solen. Det var riktigt härligt vårväder ute och fåglarna kvittrade. Som tur var så hade jag varit förutseende och tagit med mig ersättning så att vi kunde vara ute riktigt länge. Så lunchen intogs utomhus vid kanalen. *underbart*
När vi kom hem så ville jag verkligen inte gå in så då gick vi hem till min pappa och fikade på hans veranda. Så sammanlagt har vi varit utomhus i 4 1/2 timme idag. Snacka om D-vitaminboost!
 
Tänk att det är hela ÅTTA veckor sedan jag kom in till förlossningen. Ganska exakt på minuten faktiskt. Har gått så otroligt fort men ändå känns det som att sonen alltid har funnits här. Får dock lite panik när jag tänker på att tiden går så fort. Hur ska jag hinna njuta maximalt av den här tiden? Gör mitt bästa genom att verkligen vara i nuet och inte fokusera på oviktiga saker. För den här tiden kommer aldrig tillbaka...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>