Tacksam över det lilla livet

Tänk; igår 9/5 var det exakt ett år sedan de satte in det befruktade ägget i mig som resulterade i världens mysigaste lilla son. Känner mig väldigt tacksam över att livet (och kroppen) gav honom till mig. Och tänk vilken tur att det var just han som kom till mig! Antagligen därför som jag fick göra så många inseminationsförsök innan det väl fungerade. Men det är tydligen en mening med allt. :-)
 
Det känns verkligen att det har varit ett innehållsrikt år. Och tänk vad mitt liv har förändrats till det bättre. Känner mig väldigt harmonisk och välmående just nu vilket jag njuter av då jag mått ganska dåligt mentalt till och från under årens lopp. Men nu är det som att den saknade pusselbiten är på plats...
 

Kommentarer
Cilla

*kärlek*



2016-05-12 @ 08:22:34


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>