Söndag?

Nu när jag har varit hemma från jobbet i ÅTTA månader så börjar jag känna mig lite dagvill och har tappat lite koll på läget känner jag. Men det kanske var precis det jag som är strukturfascist i mitt dagliga liv behövde! Det konstiga i det hela är att jag alltid har haft full koll på jobb och aktiviteter men rörigt hemma. Nu har det blivit helt tvärtom! Nu känner jag mer och mer att jag vill ha ordning här hemma. Är det åldern månntro?
 
Hur som helst så har jag förstått att det är söndag i dag. :-) Och dagen till ära har jag varit ute och testkört bilen. Har ju inte kunnat köra sedan jag bröt armen. Och som det kändes efteråt är det nog ingenting jag ska göra nu heller men det håller jag nog tyst om och för mig själv. Skulle bli ett jäkla liv på mina föräldrar annars nästa helg när jag ska köra en del (50-årsfest på andra sidan stan på lördagen och sen jobba på Friends på söndagen). Men det känns rejält i armen och axeln nu kan jag ju berätta för er.
 
Dagen STORA händelse är att lillkillen har börjat få sina första tänder! Det syns, och känns, tre stycken i nederkäken. Så nu är han ingen bebis längre utan en liten kille! Dessvärre har han även börjat få sin första förkylning så det ska bli "spännande" att se hur natten avlöper. Speciellt som att vi har en mellannatt och sover för första gången bägge två här hemma sedan bryta-arm-vurpan. Men i morgon flyttar vi antagligen hem till pappa igen. Vi får se lite hur det går, *wish me luck*
 
 
 

Kommentarer
Cilla

Skönt att det går framåt - kramis



2016-09-12 @ 07:43:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>