Första kalaset

Dagens stora begivenhet var att ha Lillemans första kalas här i livet. Han fyller ju ett år i morgon (eller rättare sagt om två timmar) så idag hade vi fem av hans kompisar här hemma på fika. Herregud säger jag bara! Såg ut som att det hade varit rena rama sjöslaget efteråt när de gick hem. Men barnen verkade i alla fall ha det kul när de kröp omkring och det är ju huvudsaken. Dock måste jag säga att jag blir lite förvånad över hur vissa föräldrar beter sig. När jag går bort försöker jag att hålla ordning på oss och plocka/torka upp. Men ett par av föräldrarna idag verkade fullkomligt strunta i att barnen smetade banan på bordet och golvet. Verkligen jättekonstigt!
 
Tänk; för precis ett år sedan vid den här tiden låg jag där på förlossningen och det var som allra värst. Kommer ihåg att jag skrek att jag ville att de skulle klippa upp och att jag ville åka hem. Logiska tankegångar va? :-)
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>