Nu har svaret kommit

Ja, jag veeet att jag är tråkig som bara skriver om min trötthet och om min son. Men just nu är det bara de två sakerna som upptar den största tiden. :-(
Har nu fått svar på sömnutredningen som jag gjorde för ett par veckor sedan och den visade att jag har andningsuppehåll när jag sover. Det gör ju att man "vaknar" till väldigt många gånger per natt och vid varje gång får man syrebrist. Så nu ska jag få remiss för att gå och få en sån där s.k. snarkskena att sova med. Den ska tydligen göra att man får ett litet underbett som gör att luftrören öppnar upp sig. Ja, ja. Undrar just hur det ska gå att sova med en sån. Kommer ju aldrig mer vilja sova med någon åtminstone!
 
Bild från resmed.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>