Seat Ibiza=sämsta skitbilen ever!!!

Vad ni än gör; köp ALDRIG en Seat Ibiza! En riktig jäkla skitbil som går sönder stup i kvarten vilket resulterar i dyra reparationer. Vet inte hur många tusenlappar jag har lagt ner på reparationer under de här dryga fem åren. Det är bra många fler än vad bilen kostade i alla fall. Och då ska tilläggas att den var relativt ny när jag köpte den.
Idag har jag precis hämtat ut bilen då låset helt plötsligt slutade att fungera. Så ny låskista och wire plus lite till. 3183:-!!! Det här var det sista lite större jag kostade på bilen. Nästa gång blir det skroten och jag får vara utan bil då jag inte har råd att köpa en ny. :-(
Nej, lyd ett gott råd och lägg era pengar på ett annat märke än Seat när ni ska köpa bil...
 
#seat #seatibiza #skitbil

Kommentarer
Cilla

man kan hyra bil många gånger för den reparationskostnaden...

Svar: I know... Grejen var väl bara det att jag ens började reparera den. Sen tänker jag varje gång att nu kan det ju inte gå sönder något mer och nu har jag lagt ner så pass mycket pengar att jag vill få valuta för dem. :-(
Elly



2017-01-19 @ 08:53:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>